طبس- سرپرستی یزدفردا: مديركل اداره حمل و نقل و پايانه هاي استان يزد گفت: در حوزه شهرستان طبس مكان هايي را به عنوان مجتمع هاي بين راهي در نظر گرفته ايم و بزودی این مراکز را از طريق شركت توسعه گردشگري و كار گروه اشتغال استان یزد و همكاري فرمانداري شهرستان طبس احداث می کنیم.

"محمدرضا بشیری" در جلسه بررسی مشکلات شرکت های باربری و مسافربری طبس گفت: طبس ظرفيت و لياقت ارتقاء و پیشرفت را دارد و خدمت رسانی به مردم نجیب این شهرستان برای ما یک وظیف است.

وی در خصوص احداث مجتمع های بين راهي در حوزه شهرستان طبس خاطرنشان کرد: كميته اي در مرکز استان به منظور ساماندهی مجتمع های میان راهی تشكيل شده و قرار است در سطح استان، موافقت اصولی 8 مجتمع را تصویب و نیز کار احداث 11 مجتمع را آغاز نمائیم و هم اکنون 3 واحد آماده بهره برداري است.

این مقام مسئول با تاکید بر پراكندگي و محروميت شهرستان طبس از مسئولينی كه با منابع مالي سر و كار دارند خواست: تا اداره حمل و نقل و پایانه های استان را برای ارائه خدمات شایسته به مردم طبس ياري دهند.

بشیری ار توافق اداره پایانه های استان یزد و شركت توسعه گردشگري برای احداث مجتمع های بین راهی خبر داد و گفت: در حوزه شهرستان طبس مكان هايي را به عنوان مجتمع هاي بين راهي در نظر گرفته ايم که از جمله محورطبس – ديهوك، محور ديهوك – راور و مشهد و محورطبس – ده محمد و اصفهان را می توان نام برد، كه در نظر است این مراکز را از طريق شركت توسعه گردشگري و كار گروه اشتغال استان و همكاري فرمانداري شهرستان بنا نمائیم.

وی با اشاره به فرسودگی ناوگان حمل و نقل برون شهری طبس گفت: ناوگان مسافربري را بر اساس دستور العمل سازماني نوسازي مي كنيم و در اين خصوص تسهيلات ويژه اي در نظر گرفته شده كه رانندگان و صاحبان ناوگان باري و مسافربري طبس بر خلاف سایر شهرهای استان تا کنون از این طرح استقبال نكرده اند.

مديركل اداره حمل و نقل و پايانه هاي استان يزد خاطرنشان کرد: با توجه به اينكه متولي جابجايي مسافر و خدمت رساني در حوزه حمل ونقل محسوب مي شويم، بايد پاسخگويي مردم در اين حوزه باشیم و در صورت قصور در خدمات دهی توسط شركت هاي محلي نسبت به استقرار شركت توانايي از مركز استان اقدام خواهيم كرد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا